برگزاری اردوی جهادی ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی در سه روز متوالی به جامعه هدف بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، گفت: از طریق همکاری و همراهی قرارگاه جهادی مهرورزان زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به همراه بسیج جامعه پزشکی، قرارگاه سلامت بنیاد برکت و سازمان بهزیستی، 40 دندانپزشک به همراه بینایی‌سنج و اپتومتریست به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی و خدمات بینایی سنجی در سه روز متوالی مورخ 17 تا 19 مردادماه از ساعت 8 الی 19 در حال ارائه خدمات کاملا رایگان در محل شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) می‌باشند.

مسعود فیروزی افزود: ارائه خدمات دندانپزشکی از قبیل کشیدن ،جرمگیری، عصب کشی و خدمات بینایی سنجی شامل معاینه و تجویز عینک و تحویل عینک رایگان برای مددجویان توسط متخصصین انجام می‌گیرد. درصورتیکه فرد دارای مشکل بینایی نیازمند دریافت خدمات درمان باشد به بیمارستان تخصصی خاتم الانبیاء ارجاع داده شده و به صورت رایگان مورد درمان قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه 2 هزار خدمت در این سه روز برای مددجویان انجام گرفته است، گفت: یک پزشک عمومی در این مکان مستقر است و در مرحله اول ارزیابی وضعیت جسمانی مراجعه کنندگان توسط پزشک عمومی انجام می‌گیرد و در مرحله بعدی به دندانپزشک و بینایی سنج ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر 114766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد